czwartek, 21 stycznia 2016

17.01.2016 r. powrót z turnusu.

W niedzielę wróciłem z pierwszego turnusu w roku 2016. (◕‿◕) Jestem BARDZO zadowolony z pierwszego tygodnia, ponieważ była moja ulubiona fizjoterapeutka KASIA, niestety w drugim tygodniu zastąpiła ją inna rehabilitantka.  (ಥ_ಥ)  W skali 1-10 turnus z tą drugą rahabilitantką oceniam na 5+, natomiast turnus z Kasią oceniam na 10. (✿。✿)

We wszystkich testach uzyskałem poprawę, w chodzeniu bez odpoczynku spodziewałem się, że będzie poprawa, ale nie aż taka - 22 powtórzenia, na wcześniejszym turnusie było 14 powtórzeń. (◑‿◐)

Ten turnus jeśli chodzi o ilość osób mieszkających na miejscu był najmniejszy od kiedy jeżdżę na turnusy do Centrum Ostoja. Były tylko 3 osoby - ja, Mateusz młodszy ode mnie o 3 lata i starsza pani. Więcej osób było na turnusie dziennym, chyba 11 jeśli dobrze pamiętam. Jeśli nie byłoby Mateusza to turnus byłby niezbyt udany w drugim tygodniu, ale z Mateuszem było wesoło, na chwilę zapominałem, że nie ma mojej ulubionej fizjoterapeutki. (◉︿◉)

Dostałem nowe ćwiczenia do domu od Kasi, która jest ze mnie bardzo zadowolona po tym turnusie, zresztą tak jak po każdym wcześniejszym (◕‿◕)

Teraz myślę, kiedy pojadę na kolejny.

Na koniec kotek dla Kasi.


Kiciuś :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz